Op deze pagina kunt u een antwoord vinden op de vragen die onze klanten in de loop der jaren het meest gesteld hebben. Dit zijn bijvoorbeeld antwoorden op vragen over de verzendkosten, levering en retournering.
Staat het antwoord op uw vraag niet in het overzicht? Neem dan alstublieft contact op met de klantenservice van het Amsterdams MuntKantoor. Onze medewerkers staan op werkdagen van 09:00 tot 17:30 uur klaar om al uw vragen te beantwoorden. U kunt de klantenservice onder andere telefonisch, per e-mail en via Facebook Messenger bereiken. Raadpleeg de contactpagina voor alle contactgegevens.
Echter, u hoeft niet vooruit te betalen. Indien u ons machtigt het bedrag van uw bankrekening af te schrijven, zullen wij dat na de vrijblijvende zichttermijn van 21 dagen doen. Op deze wijze bespaart u gelijk ook de bijdrage in de verzend- en verzekeringskosten van € 3,95. Zoals u ziet, is het eenvoudig zaken doen met het Amsterdams MuntKantoor.
1. Neem binnen 21 dagen contact op met de klantenservice en vermeld welke producten u wilt retourneren. U kunt per
2. Vervolgens heeft u 14 dagen de tijd om uw bestelling te retourneren. Plaats de producten die u wilt retourneren in de originele verpakking, indien mogelijk. Zorg ervoor dat u de bijgeleverde factuur, waarop uw gegevens staan, ook terug in de verpakking doet.
3. Schrijf ons postadres op de verpakking, geef uw retourzending af bij het postkantoor en bewaar het verzendbewijs goed. De retourzending is voor uw eigen rekening.
4. Na ontvangst van uw retourzending worden de producten die u heeft geretourneerd binnen 2 weken verrekend. Als u de overeenkomst herroept, betalen wij het aankoopbedrag (inclusief standaard verzend- en verzekeringskosten, mits de gehele bestelling wordt geretourneerd) zo snel mogelijk en binnen 14 dagen terug.